Om koret

Åbent hus (tenor)
Åbent hus (bas)

Sådan gør du
Du skal have korerfaring, og du skal selvfølgelig synge rent. Det er ikke et krav, at man kan synge fra bladet, men nodekendskab er bestemt en fordel, da vi forventer, at korets medlemmer møder forberedte op til prøverne.
Du er velkommen til at komme forbi og synge med et par gange for at se os an, inden du bestemmer dig for, om du vil søge ind i koret.
Hvis du har lyst til at synge i Vestsjællands Kammerkor, kontakt dirigent eller sekretær.
Vi håber at høre fra dig.

Optagelsesprøve
Inden du kan blive optaget i koret, skal du prøvesynge for dirigenten. Prøven varer typisk 10 minutter, og du skal synge en medbragt sang efter eget valg, lave et par skalaøvelser og synge en lille sats sammen med et bedømmelsespanel, der består af en person fra hver stemmegruppe.
Efter optagelsen er der en gensidig prøvetid på 2 måneder. Prøvetiden er kontingentfri.

Hvor meget tid bruger man på koret?
Ud over vores faste tirsdagsprøver har vi enkelte weekendprøver og generalprøver, og så selvfølgelig koncerter.
Kontingentet er pt. 700 kr. pr. halvår.

Tid og sted:
Vi øver tirsdage kl. 19.00 - 21.30 fra midt i august til midt i juni.

Øvestedet er Koncertsalen, Musisk skole, Skovbrynet 55, 4400 Kalundborg

Kontakt dirigent eller sekretær

V estsjællands

K ammer